Verkkosivuston suorituskyky

Internetin käyttäjät vaativat verkkosivujen suorituskyvyltä yhä enemmän. Sen on vastattava käyttäjien odotuksia, jotta sivun omistaja voi odottaa saavansa uusia asiakkaita, parantaa asiakasuskollisuutta ja antaa brändistä ja yritysimagosta positiivisen kuvan. Lisäksi verkkosivuston suorituskyky on tärkeä tekijä hakukoneoptimoinnissa (SEO), Google-hakutulosten järjestyksessä sekä niiden ohjaamassa verkkosivustoliikenteessä.

 

Liiketoiminta ja verkkosivuston suorituskyky liittyvät toisiinsa

Hyvin toimiva verkkosivusto voi lisätä tuottoja tai vilkastuttaa yrityksen toimintaa:

  • 40 % kävijöistä lähtee pois verkkosivustolta, mikäli sivujen lataaminen kestää yli 3 sekuntia
  • Googlehakujen määrä vähentyy 25 %, kun sivujen latausaika kasvaa 500 millisekunnilla
  • Walmartin konversioprosentti kasvoi 3 %, kun latausaikaa lyhennettiin 1 sekunti

Tämän vuoksi verkkosovellusten valvonta on elintärkeää käyttäjien kokeman suorituskyvyn mittaamiseksi.

 

Käyttäjäkokemusten laadun mittaaminen auttaa parantamaan verkkosivuston suorituskykyä

Käyttäjä havaitsee sivuston suorituskyvyn monella tavalla:

  • kuinka kauan sivun muodostaminen ja lataaminen kestää
  • kuinka kauan sivun kaikkien elementtien lataaminen kestää
  • kuinka sujuvasti selain prosessoi sivun eri elementit.

ip-labelin loppukäyttäjien valvontaratkaisut mahdollistavat verkkosivuston suorituskyvyn mittaamisen reaaliajassa käytetystä verkkosivutekniikasta ja ratkaisun monimuotoisuudesta riippumatta. ip-labelin verkkosivustojen suorituskykyä valvovien ratkaisujen tärkein etu on kyky toimia virtuaalikäyttäjänä, jonka havaintoja ja kokemuksia sovellus mittaa tarkasti. Tämä näkemys yhdistetään todellisten käyttäjien valvonta -työkaluun, joka mittaa verkkosivun suorituskykyä todellisten käyttäjien avulla käyttöympäristöstä riippumatta.

 

Optimoi verkkosivuston suorituskyky ip-labelin kanssa  OTA YHTEYTTÄ