
Seuraa puhelinpalveluiden (VoIP/ToIP) suorituskykyä
Puhelinliikenteen laatumittareilla voidaan arvioida lähetysten laatua, puheäänen laatua ja puhelinyhteyksiä objektiivisesti sellaisena, kuin käyttäjät ne kokevat:
- Tutkimusvaihe: Tee valinta vertaamalla operaattoreita tai palveluntarjoajia ja perustele valintojasi talon sisällä antamalla selvitys projektin kannattavuudesta (SLA-valvonta yhteistyökumppaneiden kanssa).
- Pilottivaihe: Optimoi järjestelmien/palveluiden suorituskyky ennen lopullista käyttöönottoa.
- Käyttövaihe: Seuraa jatkuvasti toimintojen laatua ja diagnosoi toimintahäiriöt luotettavasti ja kiistattomasti.
Tutustu tuotteisiimme

Riippumaton ja ulkopuolinen näkemys koetusta laadusta
Asiantuntijamme auttavat projektin jokaisen vaiheen läpiviennissä suorittamalla jatkuvaa reaaliaikaista laadunmittausta projektin investointituoton optimoimiseksi ja erilaisten riskien minimoimiseksi.
- monipuolinen verkkojen hallinta: IP/TDM/GSM
- end-to-end-laadun perustaso tuleville, lähteville, työpaikan sisäisille ja toimipisteiden välisille puheluille
- saatavuuden ja laadun varmennus: IVR-palvelimet ja puhelinkeskukset
- mahdollisuus integrointiin yrityksen muiden informaatiolähteiden kanssa yhtenäisen data-tele-hallinnan luomiseksi.
Tutustu tuotteisiimme

Mittaa IPTV-lähetysten käyttäjäkokemusten laatua
ip-label välittää Internet-loppukäyttäjien näkemyksen ISP-palveluiden laadusta ja auttaa myös IPTV-palveluiden tuottajia optimoimaan infrastruktuurinsa ja STB-mallinsa (set-top box ) parhaan palvelunlaadun tarjoamiseksi monien mittareiden perusteella: kanavien saatavuus, pysäytyskuvan laatu (freeze): juoksutus ja täydellinen pysäytys jne.
ip-label arvioi videoiden laatua objektiivisilla menetelmillä ITU:n (International Telecommunications Union) suositusten mukaan. Menetelmät on suunniteltu koko digitaalisen lähetysinfrastruktuurin laadun arviointiin, ja ne kattavat videolähteiden ja lähetysten koodausten/käännösten laadun, lähetysverkkojen ja koodien purkamisen laadun jne.
ip-label mittaa VoD-lähetysten loppukäyttäjien kokemusten laatua . ip-label auttaa ISP-palveluiden tarjoajia, televisioasemia ja VOIP-käyttäjiä ja tuottajia optimoimaan palveluiden laadun ja saatavuuden eri kanavilla: suoratoisto (HLS, HDS jne.), VoD-STB infrapunavälityksellä (IR), yhdistetyt viestintäpalvelimet (Lync ym.).