Asiakastyytyväisyystutkimus 2015 – avaintulokset

08 Helmikuu 2016

Asiakastyytyväisyys merkitsee ip-labelille erittäin paljon, ja siksi suoritimme sitä koskevan kansainvälisen tutkimuksen.

 

Tutkimuksemme tuloksiin voit tutustua tässä

Asiakastyytyväisyystutkimus

Tutkimukseemme osallistui 222 asiakasta Ranskasta, Belgiasta, Espanjasta, Suomesta, Ruotsista ja Kiinasta, ja ne arvioivat ip-labelia seuraavasti:

  • 95 % oli yleisesti tyytyväinen ip-labelin palveluun
  • 95 % asiakkaista on tyytyväinen myyntisuhteeseemme
  • 92 % asiakkaista on tyytyväinen ip-labelin tuen saatavuuteen
  • 93 % asiakkaista on tyytyväinen Customer Success -tiimin tehokkuuteen ongelmatilanteissa

ip-label kehittää toimintaansa koko ajan, ja siksi saamamme palaute on analysoitu ja muokattu toimenpidesuunnitelmiksi:

  • Koulutustarjonta: vain 1/3 ip-labelin asiakkaista on saanut ip-label-koulutusta viimeisten 24 kuukauden aikana. ip-labelin AKATEMIA laatii uuden ohjelman vuoden 2016 sertifioiduille koulutuksille.
  • Konsultointi: laadimme uuden konsultointiohjelman, joka kattaa kaikki käyttäjäkokemustarpeet asiakkaiden projektien tueksi

 

Avaintulokset