07 Maaliskuu 2017

Webinaari Torstai 23.03 klo : Miten hallita puhesovellusten suorituskykyä

          Puhelinjärjestelmien laadun hallinta on erittäin tärkeää asiakkaiden odotusten täyttämisessä. Puhelinjärjestelmien toimivuuden varmistaminen on olennaista asiakastyytyväisyyden kannalta. Miten saat vikatilanteissa ...

02 Helmikuu 2017

Webinaari 23 Helmikuuta : Shadow IT, miten pitää hallinta itsellä?

Webinaari Shadow IT: miten pitää hallinta itsellä?             Yhä useampi osasto valitsee omat sovelluksensa ja tukeutuvat ulkoisiin palveluntarjoajiin. Tällaiset valinnoilla, ilman IT-osaston konsultointia, on vaikutuksia ...

22 Joulukuu 2016

Toivotamme teille rauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta 2017

                             

02 Marraskuu 2016

Webinaari 17/11: Suoriutuuko sovelluksesi paineen alla?

Oletko ottamassa käyttöön uutta palvelua asiakkaille, tai henkilökunnalle? Valittavatko käyttäjät hitaudesta kiireaikaan? Odotatko lisääntyvää liikennettä tiettyinä aikoina (Joulukampanjat, erikoistarjoukset, tms.)? Sitten paine on todellakin päällä. Mikä ikinä onkaan sovelluksesi konfiguraatio (web, thick client, mobiili) käyttäjät haluavat ...

03 Lokakuu 2016

Webinaari : Torstaina 20. Lokakuuta: Panosta suorituskykyyn asiakkaidesi vuoksi!

Miten sitten mobiilikäyttäjien kokemaa voisi parantaa? Verkkosivujen käyttö 3G ja 4G verkoissa saattaa olla hyvinkin turhauttavaa. Silti näkyvyytesi verkossa on välttämätön osa asiakkaiden hankkimista. Erilaisiin asiakastapauksiin ja kokemuksiimme perustuen ...