Visio ja missiot

Käyttäjät odottavat sovelluksen tai palvelun toimivan täydellisesti, myös mobiililaitteilla. Toimintaan vaikuttavat kuitenkin sovelluksen suorituskyky, järjestelmän suoritusteho, verkon laatu ja käytettyjen televiestintäpalveluiden laatu… Jokaisella niistä on oma merkityksensä, ja tulosten takaamiseksi valvonnan on katettava ne kaikki.

 

Visiomme: käyttäjäkokemuksesta tulee strategianne ydin

Töissä, kotona, älypuhelimessa, kaikissa sovelluksissa ja kaikissa käyttötilanteissa… Vain käyttäjille toimitetun kokemuksen laatu voi taata käyttäjän tyytyväisyyden ja parantaa yritys- tai tuotemerkkiuskollisuuden. Käyttäjäkokemuksen laadun mittaukseen erikoistuneena toimijana ip-label on auttanut yrityksiä jo yli 15 vuoden ajan siirtymään digitaaliseen toimintaympäristöön.

 

 Missiomme:

  • Edesauttaa liiketoimintojen operatiivista moitteettomuutta Monille yrityksille käyttäjäkokemuksen laadun virheetön valvonta vaikuttaa sen kykyyn luoda arvoa ja edelleen sen koko taloudellisen mallin toimivuuteen. ip-label auttaa varmistamaan avainsovellusten optimaalisen toiminnan luomalla ainulaatuisia mittausratkaisuja ja analysointijärjestelmiä asiakkaiden ja heidän prosessiensa erityisomaisuudet huomioiden.
  • Mitata käyttäjäkokemusten laatua. Käyttäjien kokeman laadun mittaus on ollut ip-labelin ydintoimintaa yli 15 vuoden ajan, ja nyt siitä on tullut välttämätön prosessi kaikille yrityksille sovellusten tai käyttöympäristöjen tyypistä riippumatta.
  • Hahmottaa huomisen toimintamalit: käyttäjäkeskeinen visio Big Data -kehityksen ytimessä. ip-labelin sinnikkäästi ajaman käyttäjäkeskeisen vision ja Big Data -analysoinnin ansiosta yrityksemme on etuoikeutetussa asemassa ja toimii edelläkävijänä nyt alkaneessa IP-käytön muutoksessa. Sen myötä yrityksemme tukee asiakkaitaan auttamalla heitä rakentamaan ja vakiinnuttamaan huomispäivän taloudellisia malleja uusien toimintatapojen tuottamaa dataa mahdollisimman tehokkaasti hyödyntäen. siten ip-label tuo koko asiantuntemuksen asiakkaittensa Big Data -strategioiden toteutukseen.

 

Auttaa yrityksiä menestyksen tärkeimmässä asiassa: lupausten pitämisessä yhdistämällä synteettisen ja todellisten käyttäjien valvonnan ja ongelmanmäärityksen, ip-labelin APM-tuotteisiin, jotka ovat markkinoiden kattavimmat.