apps web

Seuraa verkkosovellusten käyttäjäkokemusta

Verkkovalvonta auttaa varmistamaan käyttäjien saaman palvelun laadun kaikissa käyttötilanteissa.
  • Lisää asiakasuskollisuutta ja tuo uusia asiakkaita
  • Parantaa liiketoimintatiimien tuottavuutta ja tehokkuutta
  • Varmistaa verkkomyynnin ja kasvattaa sitä
  • Vahvistaa yritysimagoa ja tuotemerkkejä

verkkosovellusten valvonta

Koko kuva käyttäjän näkökulmasta

ip-labelin APM-ratkaisut tutkivat sovellusten suorituskyvyn reaaliajassa palvelussa käytetystä tekniikasta ja rakenteen monimutkaisuudesta riippumatta. Ratkaisut mittaavat verkkosovellusten (Inter-/Intranet) kaikkien käyttäjien kokeman laadun.

ip-labelin ratkaisujen tarjoamat edut perustuvat “virtuaalikäyttäjien” kokemuksiin, jotka saadaan synteettisestä valvonnasta (robotit) ja siihen yhdistetystä kaikkien todellisten käyttäjien valvonnasta, joka mittaa  todellisuudessa koettua suorituskykyä.

TUTUSTU TUOTTEISIIMME

verkkosovellusten

Kaikkien sovellusten kaikki käyttäjät hallinnassa!

ip-labelin loppukäyttäjien valvontaratkaisut voivat mitata kaikkien verkkosovellusten käyttäjäkokemusta, mukaan lukien:

  • Internet-sivustot etusivun tai tyypillisen käyttäjätoimenpiteen (navigointi, haku, tilaus, poistuminen jne.) kautta,
  • Mobiilisivustot tai -sovellukset,
  • Yksityiset verkkosovellukset (extranet, intranet), myös kolmannen osapuolen tarjoamana
  • API-palvelut (SOAP, REST)
  • Suoratoistolähetykset (Flash, Windows Media, iPhone, HTTP, live streaming jne.)

 

ASIAKASYRITYSTEN KERTOMUKSIA

verkkosovellusten valvonta

Paikanna suorituskykyongelmat

Jatkuvasti kehittyvässä (käyttäjien interaktiivisuus, ‘vuorovaikutteinen’ HTML5 ja mobiiliyhteensopivuus) ja varsin monimutkaisessa verkkoympäristössä tarvitaan ratkaisuja, jotka auttavat tunnistamaan häiriöiden syyt ja diagnosoimaan suorituskykyongelmat. ip-labelin ratkaisut tarjoavat juuri tätä analysoimalla:

  • dynaamista ja rikastettua HTML-sisältöä (Ajax, JavaScript, Flash jne.)
  • hajautetun sisällönjakelun (CDN) tuomat parannukset
  • ulkopuolisen sisällön vaikutukset sivuihin (linkit sosiaalisiin verkkoihin, markkinointikytkennät, mainonta jne.)
  • heikon suorituskyvyn vaikutukset yleisöön, toteutuneisiin kauppoihin tai työskentelyyn

Haluatko tietää lisää?

Ota yhteyttä!

*

*

*

*

*