sulje

Kirjaudu tilillesi



Applications métier

Kriittisten liiketoimintasovellusten valvonta

Liiketoiminnan sujuminen on täysin liiketoiminnan sovellusten suorituskyvyn varassa.

Jos sovellus ei ole saatavana tai tietojen saaminen takkuilee, koko tuottavuus voi olla vaarassa ja henkilökunta, yhteistyökumppanit sekä asiakkaat turhautuvat. Näitä vaaroja voidaan vähentää kriittisten liiketoimintasovellusten valvonnalla, ja samalla käyttäjät pysyvät tyytyväisinä.

Monitoring Application métier

Käyttäjät liiketoiminnan ytimessä

ip-labelilla on joukko tuotteita ja palveluita, joilla liiketoimintasovelluksia voidaan valvoa loppukäyttäjien näkökulmasta.

Ratkaisumme auttavat ennakoimaan suorituskykyhäiriöitä ja paikallistamaan ja priorisoimaan käyttäjiin vaikuttavat palvelukatkokset jo ennen kuin henkilökunnan on otettava yhteyttä IT-helpdeskiin. Ratkaisumme sisältävät myös käyttökonsolinäyttöjä (kuvaseiniä), jotka soveltuvat erityisesti valvontatiimien tarpeisiin.

Air France – asiakaskertomus

Monitoring Application métier APMValvo jokaista liiketoimintasovellusta

Yrityksissä pitää valvoa jokaista liiketoimintasovellusta riippumatta siitä, mistä käyttäjät niitä käyttävät (tietokoneelta, työasemalta, älypuhelimen tai taulutietokoneiden kaltaisilta mobiililaitteilta jne.).

  • yrityksen sisäiset sovellukset liiketoimintaympäristössä yhdessä toimipisteessä tai useassa paikassa: ERP (SAP, Oracle, Peoplesoft), HR, hankinta, liiketoimintaprosessien hallinta, liiketoiminnan laskenta ja hallinta (SAS, Business Objects, Oracle Hyperion), sähköposti (Lotus Notes, Outlook).
  • yrityksessä käytettävät yhteistyösovellukset, joko SaaS-palveluna tai etäkäyttöisenä (Citrix, Terminal Server).

Tutustu tuotteisiimme

Applications métierLaadi ja seuraa SLA-sopimuksia

Käyttäjäkeskeisten mittareiden integrointi SLA-sopimuksiin:

  • varmistaa saatavuus- ja suorituskykytasot liiketoiminnan tarvitsemissa sovelluksissa,
  • palauttaa sovelluksen palvelut mahdollisimman nopeasti häiriön tai heikentymisen yhteydessä,
  • ehkäisee häiriöiden toistumisen ja diagnosoi niiden syyt,
  • Auttaa helpdeskiä  ja operoijia häiriötilanteiden hallinnassa ja ratkaisemisessa.

 

Tutustu tuotteisiimme

ITIL APM

Paranna ITIL-prosessikehyksen toimintaa ip-labelin tuella

Vasteaikojen mittaus, sovellusten saatavuus ja laajemmin katsottuna, loppukäyttäjäkokemus ovat suurimmat ITIL:lle asetettavat vaatimukset. Ratkaisumme auttavat toteuttamaan onnistuneesti seuraavat ITIL:iin kuuluvat prosessit:

  • Palvelutasosopimukset (SLA)/Saatavuus
  • Saatavuuden hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Palvelukeskus

Haluatko tietää lisää?

Ota yhteyttä!

*

*

*

*

*

*

*