monitoring connected services

Connected services

Asioiden Internet on nousemassa Internetin kehityksen kolmanneksi aalloksi.

Nämä asiat voivat kommunikoida ja vaihtaa tietoja keskenään, ja analysoida saamiaan tietoja. Näkymän laajuus on valtava: verkkoon voi liittää mitä tahansa fyysisiä objekteja jokapäiväisistä tavaroista koneisiin ja teollisuuslaitteisiin.

Olemme matkalla kohti todellista ‘kaikki verkossa’ -maailmaa, mutta miten voimme varmistaa, että nämä asiat toimivat kuten haluamme? Toisin sanoen – kuinka voimme taata, että ne antavat käyttäjälleen positiivisen kokemuksen? 

Autonvalmistajat

Käyttäjäkokemuksen laatu on autonvalmistajille tärkeä asia

Autonvalmistajat ovat laskeneet liikkeelle jo miljoonia verkkoon yhdistettyjä autoja. Toiminnot ilmoittavat kuljettajalle, että auto on vietävä huoltoon tai mihin suuntaan on käännyttävä, että pääsee perille.

Kunnossapito helpottuu, ja pian etädiagnoosit ja jopa telehuollot ovat arkipäivää. Kuinka voit olla varma, että nämä palvelut toimivat oikein?

Tutustu tuotteisiimme

Connected objects

Miten muutos vaikuttaa palvelun laatuun?

Uusia käyttökohteita on kaikkialla: tuotantoeläinten kauko-ohjattavista ruokinta- ja juottojärjestelmistä älytelevisioihin ja ostoslistat päivittäviin uuden sukupolven jääkaappeihin, kodintekniikkaan liittyvistä lämmitys- ja turvallisuusratkaisuista puhumattakaan.

Kuinka voit olla varma, että nämä palvelut toimivat oikein?

Tutustu tuotteisiimme

Älykaupungit

Uusi digitaalinen vallankumous

Mobiilimaksaminen, työtilat, sosiaaliset verkot, koulutus, ammattilaisten laitteet (yritykset, pankit ym.), jotka paikantavat asiakkaat ja lähettävät heille mukautettua tietoa (esimerkiksi mainoksia lähellä olevasta kaupasta).

Verkkopohjaiset digitaalisovellukset tulevat myös terveydenhuollon avuksi: ne hoitavat kirjauksen sairaalaan ja tarjoavat etädiagnooseja hätätilanteissa ym.

Lisää tietoa aiheesta

Internet of Things

ip-labelin ratkaisut mittaavat SINUN käyttäjiesi käyttäjäkokemusten laatua

ip-labelin avulla voit mitata näitä kokemuksia sijoittamalla antureita esimerkiksi vaatteisiin, autoihinsa tai sähkömittareihin ja verrata sitten saatua tietoa yrityksenne muihin lukuihin SLA-sopimusten mukaisten, ketjun kaikkia osapuolia kiinnostavien seurantamittareiden löytämiseksi.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä!